luni, 20 decembrie 2010

Sarut

Sărut pe geană şi sprânceană,
Când fulgul cade şi e iarnă,
Mă încălzeşti în suflet bine
Arunci doar doruri către mine...

Sărut privirea ce mă vede,
Sărut şi mintea ce mă crede,
Doar te sărut iubitul meu
Să simţi fierbinte cum simt eu...

Chiar de mă-ngheaţă Doamna Iarnă,
Sărut iubitul pe o tâmplă
Şi-ţi spun poveste diafană
La foc de lemne, o vorb'adâncă...

Sărut şi rece şi fierbinte
Sărut pe tâmplă, ia aminte!
Te simt în dor dar eşti cu mine
În toate răzvrătirile-mi adolescentine...

Sărut iubitul pe o tâmplă,
Sărut de dor şi sap în stâncă,
Topesc o frunte îngheţată
Când te sărut înflăcărată...


4 comentarii:

Booggie spunea...

faina, fierbinte

avy_m spunea...

:)...pai sa fie in ton cu frigul de afara...

Booggie spunea...

hahahaha

avy_m spunea...

:) ...