vineri, 14 ianuarie 2011

Ochii verzi...niciodată să nu-i crezi

Mai calc poteca-n timp pierdut,
Şi mi-amintesc cum nu demult,
Te căutam în luminiş
Doi ochi să văd, chiar pe furiş.

Două lumini din timpuri calde,
Fierbinţi trăiri şi nu deşarte,
Vroiam să te-ntalnesc dar n-am văzut
Nici măcar ochii tăi în timpul mut.

Am tot sperat şi-am încercat,
S-alung o umbră ce-a sufocat
Un gând senin , un simt sincer
Ce doar te strigă-n roşu cer.

Doar te-am pierdut, doar ai plecat,
Nu ai venit chiar niciodat'.
Ai stat ascuns în luminiş
Şi-arunci acum lumini doar pe furiş.

Eşti şi n-ai fost şi n-ai să-mi fii
Nimic şi tot când tâmplele ne-or fi doar argintii,
Acum şi-atunci doar te-am pierdut
Deşi nu pot să spun, când oare te-am avut?.

Cum e să pierzi ce n-ai avut?
Să pierzi din start dorit sărut,
Dorinţe şi speranţe să le pierzi,
Cum ar fi fost?...să nu ai ochii verzi...

2 comentarii:

Booggie spunea...

ce trist pierdut e un sarut
ce niciodata n-a avut cel ce l-a vrut
si poate acum nu ai sa crezi dar e mai greu
si cred ca e mai greu, asa cum spui, cand are ochii verzi :)

avy_m spunea...

sigur e mai greu
de are ochii verzi
nu-ti vine sa ii crezi...
:) hugs