duminică, 27 februarie 2011

Dilema...

Tu şi eu?
Eu şi tu?
Calm şi simplu?
Poate nu...
Poate tu,
Poate nu eu,
Cred că-i greu
În simplu eu...
Eu şi tu,
Da şi nu,
Poate-ncerci
Să răsuceşti,
Ploi în terci
Răstălmăceşti,
Poate tu...
Poate eu...
Poate când
Tu în gând,
Sigur eu
Scriu eseu
Sau poate nu
Sau poate tu,
Când nu spun eu,
Când simţi doar tu...
Instantaneu,
Sigur eu
Pierd careu
Pe un valet,
Desuet,
Simplu-n suflet,
Poate tu?...
Poate eu?...
Tu sau eu?...
Eu şi tu?...
Poate da...
Poate... nu...
Poate...ea...
Poate că tu...
Tu?...sau eu?...
Huh!!!...Ştiu ...
E greu...
Tu şi eu...
Da şi nu....
Scriu ciudat,
Tac şi tac,
Doar te plac!...
Poate doar eu?...
Poate şi tu...
Pate că da...
Poate că nu...
Tu... şi eu...
Simplu eu...
Poate tu,
Poate nu,
Poate eu,
Poate că tu...
Poate eşti tu,
În simplu eu
Ce vreau eseu
Instantaneu,
Acum şi mereu,
Poate eşti tu?!...
Poate sunt eu?!...
Eu... şi tu...
Sigur că da!...
Poate că nu!...
Mă joc în eseu,
Poate că eu,
Poate că da,
Poate că nu...
Poate şi tu!...


un alt joc de cuvinte...