sâmbătă, 26 februarie 2011

Povestea unei lacrimi...

Am răscolit sertarul...Îl ştii!Acel sertar cu vise târzii...
Şi am găsit amintiri simple şi vii...
Mi-a căzut o lacrimă aseară.
Am găsit-o în aşternut, în doară...
Era lacrima mea de suflet,
Pierdută şi uitată-n colţ de zâmbet.
Acum că am găsit-o, vreau s-o iau,
Să o păstrez, fără să o mai dau,
Căci nimeni nu vrea să mi-o ia.
E doar o lacrimă. E doar a mea!
Ştii?...Am găsit-o când zâmbeam...
Când sufletu-mi simplu îţi dăruiam...
S-a pierdut!...dar e salvată... şi-ncuiata
şi o să-ncerc s-o ţin doar în sertar...uitată...
Mă voi desprinde din flori de suflet,
Şi voi uita de lacrimă, să-mi amintesc de zâmbet...
Am să o uit!...Îţi promit!...În sertar...
Şi am să uit....că am găsit-o iar...
Da!...Am să uit că am răscolit sertarul din visele târzii...
Şi am să uit simplele amintiri calde...dar le voi ţine vii...


Niciun comentariu: