miercuri, 27 aprilie 2011

Reverie din frânturi

Rupte secunde din timp efemer,
Se-ntorc şi-mi arată dorul stingher...
Aduceri aminte de timp netrăit,
De vise iluzii la pol infinit...

Trec şi acum, au trecut şi atunci,
Visele-mi dau fluturi de prunci,
Trăiri răvăşite de timp şi de tot,
Am capul plecat şi-l sprijin în cot...

Iar cer răspunsuri, sunt multe-ntrebari,
Cert o aromă de tine din mari,
Izul de timpuri îmi răzbate prin nări,
Cert tresărirea ce-mi mai da fiori...

Timpul, secunda, trăirea şi-aroma
Nu le-am trăit imbracandu-ţi şi forma
De flutur stingher pierdut printre flori,
Îmbătat de arome şi-umbrit doar de nori...

Mi-arăţi o speranţă s-o văd şi s-o vreau,
Vândut pe balanţă un suflet îmi iau
Să-mi ţină d'urat pe simple poteci,
În inimă cert...doi ochi încă reci
Că n-ai dat secunde-n trăirile zeci....

Niciun comentariu: