marți, 12 aprilie 2011

Reverie...efemera

Suflete strambe ratacesc pe poteci,
Vor sa mai muste din prada, sunt zeci,
Raspunsuri crude mint cand tu treci,
Goange flamande se-nfrupta din terci...
Iubirea  acuta dusa-n extreme,
O uit si ma scald in simple dileme...
E timpul sa iesi din negrel-abise,
Fantome tarzii ma scalda in vise.
Esenta, tacut, imprastie-n zeci,
Mirosuri acute de "tu" pe poteci...
Egal imi e timpul, trecut si pierdut,
Rumoare s-aroma-n al meu suflet slut,
Uimire, minciuna tacuta-n cuvant,
Ramai doar in urma tacere, pamant,
Curaj nu alegi, esti simplu barbat,
Atunci ar fi fost, acum ai uitat...
Uitare de noi in lacrimi imi uzi,
Rasuna si-acum si stiu ca m-auzi.
Dorinta ascunsa iubire-ar fi fost,
Amorul de-o clipa ,ramas doar un ciot...
Lovesti si acum tacerea din noi,
O clip-am crezut, puteam sa fim doi...
Vorbirea-mi nocturna te cheama etern,
E timpul sa fugi cu mine-n infern,
Caci inca iubesc, inca tac si-nca gem...
Te scot din arhive, surprinzi si flamand
Vrei topul de vise din simplul meu gand,
Iubesc chiar cu urma lasata in suflet,
Mai sper, inca, ochii sa-mi cante un zambet
Dar timpul se uita si trece prin noi
Albastra aroma de soare cu ploi...
Uitare pretinzi dar stiu ca esti fals
Ador efemerul din unicul as,
Si-ti dau al meu suflet... ti-l pun pe un tas...


Niciun comentariu: