sâmbătă, 11 iunie 2011

Why not?

De ce taci? ...când ai putea să îmi vorbeşti...
De ce plângi?...când ai putea să-mi fi ploaie...
De ce te iubesc?...când aş putea să nu te ştiu...
De ce nu uit timpul trecut, rămas şi pustiu?
De ce te visez?...când aş putea să zbor cu tine...
De ce mă pierd?...când aş putea să fiu regăsită...
De ce întreb de ce?...când aş putea să tac...
De ce nu mi-ai fost clipă?...când doar puteam să fac...
De ce taci?...când ai putea să-mi fi vorba...
De ce e frig?...când lemnul mai arde în sobă...
De ce încerc să spun cuvintele uitând?
De ce nu pot să fiu?...când aş putea să-ţi fiu chiar gând...
De ce nu te pierd?...când aş putea să te uit...
De ce revin mereu?... ca o nălucă iubind acut...
De ce mi-am rupt din vers, din suflet şi din pustiu?
De ce nu tac?...când aş putea să nu mai scriu...
De ce te sper?...când ai putea să îmi fi viu...
Căci te visez, te sper, te regăsesc în tot şi în pustiu
Şi te iubesc şi-acum...când aş putea să nu te ştiu...

Niciun comentariu: