marți, 27 decembrie 2011

home for my soul

Ştiam că numai tu poţi să oferi o aşa primire care să te îmbie cu aromele,izurile şi parfumrile ei. Acolo în cămăruţa ta însufleţită ştii că dacă ai intrat o dată nu ţi-ai mai dori să pleci, iar dacă cumva se întâmplă să pleci, întotdeuna vei dori să te întorci. Pentru că ştii că departe de viaţă asta, uneori poate prea tumultoasă, uneori poate prea amestecată, uneori poate prea grăbită şi prea trecătoare, acolo te aşteaptă aromele şi parfumurile fine ce te cuprind într-o atmosferă uşor lascivă care te îmbie la reveria ce ţi-ai dori să nu se sfârşească niciodată. Cu siguranţă mă voi simţi bine într-o atmosferă îmbibată de tine cu toate izurile fine, parcă alese pe sprânceană şi parcă numai pentru mine!Da acolo unde aromele sunt fine, unde aburul de cafea stropită cu hel îţi descântă simţurile şi unde izul tău este la mine în suflet...da acolo mă simt eu, femeie, şi mă simt acasă..

6 comentarii:

Cuvinte Simple spunea...

Izurile astea suna asa, intre cardamon si linistea noptii, stranger! Zis-am ;)

avy spunea...

Zis-ai! ;)...bine!:)

Cuvinte Simple spunea...

Sigur, pariu pe Finlandia :)

avy spunea...

Nu fac pariu cu tine...;)...dau o Finlandia!:))

avy spunea...

...sau mai bine restul! ;)

Cuvinte Simple spunea...

C'mon