joi, 3 mai 2012

Acolo

              O insiruire de evenimente demna de acea vorba care ne zice ca "nimic nu este intamplator", mi-a calauzit pasii catre ACOLO...Catre ACOLO.... unde Raiul iti atinge sufletul oricat de pamantean ai fi.

             ACOLO se ingana necuprinsul cu aroma nealterata de pamant, aroma ce numai ACOLO o poti intalni sau poate mai sunt si alte locuri ca ACOLO dar pasii mei nu au ajuns inca.

             ACOLO inspiri parfum si mir iar prin nari sufletul ti-e inundat de cea mai desavarsita aroma pe care ai gustat-o vreodata. Cand esti ACOLO prin nari inspiri doar bine, in suflet te alini, in ganduri esti senin iar in fizic neobosit.Am incercat cea mai desavarsita stare de bine din cate am trait pana acum, cea mai puternica traire dincolo de senzorial, ce poate cu greu sa fie exprimata in micile noastre cuvinte.
           
             Oricat ti-ar fi credinta,poate chiar si cat un sambure, ATUNCI si ACOLO ea iti inunda toti porii, fiorii iti tresalta sufletul, esti bantuit de tot ce poate fi mai curat, esti curtat de energii pe care putini le inteleg, poate doar cei alesi iar sangele iti curge fiori atunci cand te rogi pana la lacrimi, doar pentru faptul ca asta simti si asta faci ACOLO.

             ACOLO totul este mirific, totul este altfel, apa mai cristalina, arborii mai falnici si mai verzi,florile mai proaspete si mai parfumate decat tot ce ai vazut si ai incercat pana atunci. ACOLO ai impresia de vesnicie si incerci cea mai adanca liniste datatoare de pace sufleteasca.
Tot ce te inconjoara ACOLO are suflet de Divin, totul este mai curat,mai pur,mai linistitor si mai datator de bine sufletului care respira aerul de ACOLO.
          
            Este o poarta catre Rai, ACOLO,o poarta unde micimea de noi incercam o adanca pace sufleteasca pe care ti-o da aerul ce-l inspiri in acest loc sfant, apa de izvor pe care o bei, privelistea care-ti incanta privirea, murmurul padurii care-ti mangaie pielea, linistea locului pe care energii nevazute te fac sa o auzi.

            ACOLO eu am intalnit Raiul care iti atinge sufletul, oricat de pamantean ai fi.

          


           ACOLO este Manastirea Prislop, Mormantul Parintelui Arsenie Boca,Pestera Sfantului Ioan de la Prislop.




            Daca pasii vostri vor fi manati vreodata intr-ACOLO, sa nu va impotriviti! Eu nu am facut-o si mult bine am trait ACOLO.
            Mai sus am incercat sa redau trairile ce le-am avut la Manastirea Prislop dar totusi inclin sa cred ca,  sunt prea mici, cuvintele, pentru tot ceea ce eu am simtit doar ca nu m-am impotrivit in a-mi lasa pasii umblati pana ACOLO...

Niciun comentariu: