duminică, 17 iunie 2012

Doară pe scară

Te-am uitat o clipă aseară,
Urcând nebună pe scară,
Vânam o stea într-o doară
Iubeam cuvântarea-ţi amară...

Te-am visat în noapte şi iară,
Cu gândul la tine în doară,
Făceam dintr-o noapte amară,
Scântei şi steluţe pe seară...

Te-am iubit acum şi aseară
Şi nu fu-se numai în doară,
Uitam o trăire amară.
Ascult serenadă-ţi pe scară...

Te sper şi acum ca şi-aseară
S-alungi o simţire în doară,
Ce-o dă o cafea prea amară,
Te vreau chiar aici sus pe scară...

Şoptesc o iubire şi iară
Mai uit  de cafeaua amară
Şi-ţi spun "te iubesc", într-o doară
Visând melancolic pe scară...

Mai da-mi tu iubirea-ţi d'aseară
Să nu simt cafeaua amară,
Iubeşte-mă chiar şi-ntr-o doară,
Hai, urcă la mine pe scară!

Mă bântuie seara amară
Stăteam rătăcită  pe scară,
Iubeam şi trăiam într-o doară,
Dorind trupul tău cald în vară...

Mai picuri iubire-ntr-o doară,
Vibrez şi mă clatin pe scară,
Iubesc chiar de-i viaţa amară,
Visez la amoru-ţi de seară
Chiar şi amar şi-ntr-o doară,
Pe seară, voi fi tot sus pe scară...

Niciun comentariu: