sâmbătă, 6 octombrie 2012

"Fata Morgana"

Cărări pierdute îmi renasc,
Tresaltă sufletul din vreasc,
Răsare soarele târziu,
Şi mă gândesc să îţi mai scriu.

Agale treci şi laşi un iz,
Ce nu aduce-a preaviz,
Te văd în vis şi în simţiri,
Mai cred şi-acum speratele iubiri.

Te caut seara pe poteci
Şi te zăresc tăcut cum treci,
Mai vi în gândul meu stigher
Căci te mai caut prin eter...

Te văd "morgana" cum te duci
În ţări departe iar apuci...
Iar te-am pierdut pe nicăieri
De parcă te-am găsit  mai ieri...

Am întrebări căci sunt doar om,
Când gându-mi pică iar în rom,
M-ai răscolit pan' la atom
Şi încă sper dar mai molcom...

Vreau să te am până-ntr-o zi,
Când doar mă strigă din stafii,
Trecutele trăiri târzii,
Scăldate într-un verb, a fi...

Dar te iubesc cum n-am iubit,
Eşti unic într-un timp finit,
Căci mă îndrept către sfârşit
Încă sperând la ce-am râvnit...

De cel mai mic curaj lipsită,
Îmi spun adio la ispită
Şi te iubesc cum n-am iubit
Alţi ochi străini ce-am tot zărit...

Da! Te iubesc!...pan' la sfârşit...

Niciun comentariu: